רמת גן

המועמד ברמת גן תוקף את ראש העיר: "משסה את הציבור ורוכב על זה"

I have 486views
ליעד אילני, מועמד לרה"ע רמת גן, לגדסי ופרידמן ב'קול חי': "כרמל שאמה עשה מהלכים מזעזעים כמו גדר על בני ברק בקורונה. לו היינו שומעים על זה באירופה היינו זועקים. הוא שואף להיות שר ומבין שזה לא יקרה בליכוד, אז הוא משסה את הציבור אחד בשני ורוכב על זה. הפרובוקציות שלו ילכו ויגברו"
כרמל שאמה הכהן. צילום: אוליבייה פיטוסי/פלאש90     

ליעד אילני, מועמד לראשות העיר רמת גן, שוחח עם איתי גדסי ויענקלה פרידמן במהדורת הבוקר-סוף השבוע (חמישי) ותקף בחריפות את ראש העיר המכהן: "יש לנו אחריות להכין את הציבור, זה שאלה של מתי ולא אם. בישראל ממ"ד הוא כמו מים. לצערי ההתחדשות העירונית ברמת גן נעצרה באופן מוצהר בתקופת כרמל שאמה. אנחנו מחזיקים בשיא המפוקפק של הזמן להוציא היתר בניה. יש אנשים שבתהליך הזה גם 10-15 שנה. מעבר להתעמרות בתושב, המלחמה לימדה אותנו שכל אחד צריך ממ"ד".

אילני הצהיר: "אני מתחייב לודאות תכנונית. יזמים יאמרו לך שהם לא רוצים להתקרב לרמת גן כי אין מדיניות סדורה".

הוא התייחס לעימותים שהיו במהלך הקדנציה בין ראש העיר לציבור החרדי, בין היתר בהצבת הגדרות בין ר"ג לב"ב בתקופת הקורונה: "מהלכים מזעזעים שלעולם לא הייתי עושה. אם היינו שומעים על זה באירופה היינו זועקים. השאיפה שלו היא להיות שר והוא מבין שזה לא יקרה בליכוד, אז הוא משסה את הציבור שלו אחד בשני ורוכב על זה. אם הוא יבחר שוב, אני מבטיח לך שהפרובוקציות שהוא יעשה ילכו ויגברו".

//עוד כתבות

לפוסט הזה יש 2 תגובות

  1. דניאל

    ליעד אילני פתאט. הקמפיין שלו נבנה על שיוסי ולא על מה הוא טוב יותר. זה מביך. אפילו הוא לא מאמין שיבחר- ובצדק.

  2. ניסים

    צודק במאה אחוז.שאמה צריך לעוף ומהר!!!רק מפלג.

כתיבת תגובה